در چاپ استیکر تبلیغاتی چه مواردی را باید رعایت کرد ؟

 

چاپ استیکر تبلیغاتی، اثرگذارترین محصول چاپی

به جرات و بدون شک و تردید می توان گفت که در حوزه مارکتینگ، تبلیغات و برندینگ، هیچ چاپی قدرت استیکرهای تبلیغاتی را ندارد. از فضاهای داخلی گرفته تا مترو و از بدنه خودروهای در حال حرکت گرفته تا بیلبوردهای تبلیغاتی، به راحتی می توان با بهره گیری از استیکرهای تبلیغاتی، یک برند را تبلیغ کرد و نام و نشان آن را در جان و جهان مخاطب جاری و ساری ساخت. در این نوشته، کمی از چاپ استیکر تبلیغاتی و چند و چون استفاده از آن ها خواهیم گفت. در صورتی که برای تبلیغات کسب و کار خود به دنبال راهی کم هزینه با بازدهی بالا هستید، مطالعه سطرهای پیش رو را از دست ندهید (تصویر زیر را نگاه کنید، پاکت پلاستیکی است که با استفاده از یک استیکر خلاقانه شبیه به بسته نوشیدنی به نظر می رسد، تبلیغی خلاقانه، تنها با استفاده از یک استیکر ساده).

چاپ استیکر تبلیغاتی و شرایط آن

 

 
چرا استفاده از استیکر در عالم تبلیغات محبوبیت دارد؟

پاسخ این سوال ساده است، استیکرها بسیار ارزان چاپ می شوند و اثرگذاری بالایی دارند. علاوه بر این، برای بهره گیری از استیکر هیچگونه محدودیتی وجود ندارد. کافی است سطح صاف باشد و صیقلی، آن را تمیز می کنیم و استیکر در کمتر از ده دقیقه آماده بهره برداری تبلیغاتی است. همین مسائل باعث شده اند که امروزه از فضاهای داخلی مترو، بدنه اتومبیل ها، کف ساختمان ها، درب و دیوار منازل و به طور کلی هر فضایی برای نصب استیکر استفاده شود (در تصویر زیر تمامی سطح نمای خارجی یک سازه با 

استیکر پوشانده شده است. هر عمل دیگری به جز استفاده از چاپ استیکر تبلیغاتی این زیبایی را نداشت و در عین حال، از نظر اقتصادی فوق العاده گران تمام میشد).  

چگونگی چاپ استیکر تبلیغاتی

 

چگونه از استیکرهای تبلیغاتی استفاده کنیم؟

برای چاپ استیکر تبلیغاتی باید نکات زیر را در نظر داشته باشید و به ترتیب و تناسب نیاز، آن ها را به خدمت بگیرید.

  • گام اول شناسایی جامعه هدف و ذائقه مخاطب است. شما باید در پی یافتن هویت مخاطب خود باشید. به بیان دقیق، شما به عنوان صاحب کسب و کار یا مسئول مارکتینگ باید بدانید مخاطب چه زمانی از خواب بیدار می شود، از چه طریق و مسیری به محل کار خود می رسد، کدام برنامه تلویزیونی را دوست دارد و مسائلی از این دست. زمانی که این مجموعه اطلاعات را در اختیار داشته باشید، کار ساده است، کافی است متناسب با سلیقه او پیش بروید. اگر عمده مخاطبان شما با مترو تردد دارند، تبلیغات و نصب استیکر در مترو مفید است، اگر مشتری فلان فروشگاه هستند، حضور استیکر روی شیشه آن فروشگاه مفید به فایده است و غیره؛
  • گام دوم طراحی است. پس از آن که مخاطب را شناختید، متوجه خواهید شد که استیکر شما در چه فضایی قرار خواهد گرفت. در نتیجه، زمان آن فرا می رسد که طراحی را آغاز کنید. به عنوان مثال، طرحی که شما درون آسانسور قرار می دهید، با طرح استیکر دیوار راهرو تفاوت دارد. پیشنهاد می شود که در این قسمت، کار را به دست طراحی با تجربه و خوش سلیقه بسپارید؛
  • و در وهله آخر، نوبت به تبلیغات استیکر می رسد. نصب استیکر به تنهایی کاری از پیش نخواهد برد. به ویژه در صورتی که استیکری خلاقانه و زیبا کار کرده اید، باید آن را در شبکه های اجتماعی پروموت کنید تا زمانی که مخاطب آن را در محل مشاهده کرد، فوری به یاد شما بیافتد.

جمع بندی مقاله

در این نوشته به استفاده از استیکر در دنیای تبلیغات پرداختیم.
 شما می توانید برای دریافت تصاویر بیشتر، به لینک هایی نظیر 

https://twistedsifter.com/2012/06/funny-creative-floor-sticker-ads/ مراجعه کنید. همچنین، برای کسب اطلاعات تخصصی، همواره متخصصان 

کوثر، آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما هستند، همین امروز با ما 

تماس بگیرید.

چاپ استیکر

سفارش استیکر

چاپ استیکر ارزان 

چاپ استیکر غرب تهران 

چاپ استیکر شرق تهران 

چاپ استیکر فوری 

چاپ پاپ آپ 

چاپ بنر

 

چاپ رول آپ 


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها